Ha a versenytársaidra fókuszálsz, akkor várnod kell addig, amíg a versenytársad lép. Koncentrálj a fogyasztóidra, így igazán úttörő lehetsz!
Mindig helyezd előtérbe a vevőt, még akkor is, ha ez látszólag jövedelemcsökkentő döntéssel jár! Hosszú távon ez a nyertes stratégia.
Amikor az ember nyolcvanévesen egy nyugodt pillanatban visszagondol az életére, és legszemélyesebb krónikáját próbálja felidézni, a legtömörebb és legérvényesebb összegzést addigi döntéseinek egymásutánja adja. Végső soron a döntéseink határoznak meg minket.
Ha tudnánk, mi a vége egy próbálkozásnak, nem neveznénk kísérletnek. A dolog természetéből adódik, hogy a kudarc benne van a pakliban. De néhány nagy siker elég ahhoz, hogy több tucat bukott projektet ellensúlyozzon.
A reklámozás az az ár, amit azért kell megfizetnünk, mert termékünk vagy szolgáltatásunk csak középszerű.