Amerika az ennivaló vidámparkja lett... egy folyamatos karnevál ízletes, zsíros, sós, édes és mindenekelőtt könnyen hozzáférhető és olcsó gyönyörökből. Hát hogyan is lehetne elvárni, hogy az ember elmegy a vidámparkba, de nem ül fel a körhintára?
Ha meg akarjuk fejteni a siker titkát, a népszerűvé váló termékek összetételében nem lehet egyetlen tényezőre rámutatni. Nem csupán a cukor, a zsír vagy a só a magyarázat, hanem mindezeknek a tökéletes aránya. Nem csupán egy íz, hanem több. Nem egyetlen érzékszervi inger, hanem többféle hatás.
Ha képesek vagyunk követni a saját szabályainkat, annak végül meglesz a jutalma.
Nem várhatod, hogy minden egyes meccset megnyerj, de folyamatos gyakorlással és edzéssel egyre jobb és jobb lehetsz.
A szokásokat lassan tanuljuk meg, de mihelyt elsajátítjuk őket, természetüknél fogva elég nehéz megszabadulni tőlük.
Ha a társas rendszerünk nem erősíti meg a céljainkat, akkor jobb, ha egyedül járjuk az utunkat.